MySmartHome ، طراحی و اجرای سیستم های هوشمند
02191690880
0 0
مای اسمارت هوم ، تولید ، اجرا و طراحی خانه ی هوشمند
02191690880

هوشمندسازی دفاتر و سازمان ها

هوشمندسازی دفاتر و سازمان ها

سازمان ها و دفاتر کار مکان های هستند که معمولا افراد یک سوم و یا شاید هم بیشتر از وقت شبانه روزشان را در آن سپری میکند. طبیعتا مهم است که محیط سازمان تا حد زیادی ایده آل کارمندان و مدیران باشد و دقیقا همینجاست که هوشمندسازی سازمان کارایی خودش را نشان می دهد.  

مزایای هوشمند سازی سازمان ها

 

1-افزایش بهره وری کارکنان

میزان شدت و رنگ نور تاثیر بسزایی در میزان خستگی چشم و راندمان کاری کارمندان دارد بنابراین امروزه با استفاده از سیستم هوشمند و جمع آوری اطلاعات می‌توان بهترین استراتژی‌های افزایش راندمان و کارکرد بهینه دستگاه‌ها را ایجاد کرد.بدین ترتیب یک سیستم نرم‌افزاری یکپارچه برای پرسنل فراهم می‌شود و آنها در جهت  اهداف شرکت توانمندتر عمل خواهند کرد.  

2-صرفه جویی در هزینه ها

صرفه جویی در هزینه های پرت و اضافه بر سازمان شرکت یکی از دغدغه های اصلی مدیران است که با هوشمندسازی بیشتر از آنچه که تصور میکنید باعث صرفه جویی  از مصارف روزانه ی انرژی مانند برق آب گاز و درکل انرژی هایی  که در تایم های بسیاری از روز را بدون استفاده هدر می رود  می شود. در سیستم هوشمند تمام سنسور ها و ابزار اوتوماتیک تمامی داده‌های زمان واقعی را ضبط می‌کنند. این داده‌ها نه تنها در بهینه‌سازی فضا و تشخیص زودهنگام خرابی‌ها اهمیت دارد؛ بلکه در اندازه‌گیری و بهبود رفتار کارمندان نیز تأثیرگذار خواهد بود.    

3-بهبود ارتباط کارکنان

زمانی که محیط کار نیازهای کارمندان خود را برطرف کند، کارمندان به‌راحتی در این محیط جذاب کار خواهند کرد. بنابراین غیبت کارمندان به شدت کاهش می‌یابد و آنها از انجام کار خود لذت خواهند برد. دلیل کاهش میزان غیبت در بین کارمندان این است که در این دفاتر مواردی مانند گرمایش، روشنایی، تهویه و… توسط سیستم هوشمند کنترل می‌شوند. بنابراین کارمندان کمتر احساس خستگی، بیماری و ناتوانی خواهند کرد و به‌راحتی به وظایف خود مشغول خواهند شد. طبق نظرسنجی Tech Pro Research، اکثر کارمندان اعلام کرده‌اند که در دفاتر هوشمند زندگی کاری بسیار آسان‌تری دارند.      

دفاتر و سازمان های هوشمند شامل چه امکاناتی می شوند؟

  • سیستم روشنایی
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • پرده ی هوشمند
  • سیستم تهویه
  • حضور و غیاب هوشمند

 

اخرین مطالب

با ابزار هوشمند سازی منزلتو ارزشمند کن
واسه اینکه از تخفیفا جا نمونی حتما فالومون کن رفیق
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *